Kiitos rakkaani. Kiitos siitä, että rakastat minua ehdoitta. Sillä olet auttanut minua paranemaan, eheyttämään haurasta ja säröilevää itseäni.

Kiitos, että olet turvallinen. Se on auttanut minua ilmaisemaan itseäni ennennäkemättömällä tavalla ja löytämään ulottuvuuksia, joita en tiennyt olevan olemassa.

Kiitos kannustuksesta ja vilpittömästä tuesta. Se auttaa minua yrittämään uudelleen ja uudelleen. Se auttaa minua tavoittelemaan asioita, joihin ei oma uskallukseni riitä.

Kiitos lojaaliudestasi. Se auttaa minua olemaan armollisempi itselleni, en pelkää epäonnistumista niin paljon enää, kun tiedän että sinä silti välität ja olet rinnallani.

Kiitos siitä, että annat minun rakastaa sinua. Se auttaa minua unelmoimaan, toivomaan. Se saa päiväni kirkastumaan, elämäni täydentymään. Se antaa minulle kipinän, joka saa hymyn huulilleni. Se helpottaa oloani, kun saan jakaa kanssasi sitä loputonta rakkautta, hellyyttä, tukea ja arvostusta, jota kannan sisälläni.

Kiitos, että olet.

IMG_20220422_113016.jpg